حذف ناگهانی بازیها از استیم توسط استیم

جدیدا شاهد گذارش هایی به استیم مبنی بر حذف ناگهانی بعضی از بازیها در استیم هستیم که بیشترین انها بازی Dota2 و بازی csgo بوده است ولی در واقعیت بازیهایی حذف میشوند که شما از انها استفاده میکنید و بیشتر بازی میکنید.

خود استیم دلیل این اتفاق را خاموش کردن کامپیوتر در حالی که استیم درحال انجام سیو است میداند ولی چگونه متوجه بشویم شاید برای شما پیش امده که از برنامه استیم در ویندوز خود خارج شده اید و هنگام خاموش کردن ارور (استیم در حال کار کردن است) برای شما ارسال شود در این موقعیت باید خاموش کردن را به تاخیر بیندازید و چند دقیقه بعد دوباره کامپیوتر خودرا خاموش کنیدذ تا بازی های شما سیو شود.

بعد از حذف شدن چه کنیم؟

هنگامی که بازی در برنامه استیم شما نمایش داده نمیشود به این معنی نیست که بازی کاملا از روی سیستم شما حذف شده است بلکه در واقعیت از روی برنامه برداشته شده است شما میتوانید با دوروش بازی خود را با کمترین حجم برگردانید.

1-بکاپ گرفتن

حتما حتما شما در باره بکاپ گرفتن در استیم شنیده اید با این کار شما بدون نیاز به دانلود بازی خود را در استیم باز میکنید ولی متسفانه در خیلی از مواقع این کار راحت نیست پس به شما روش دوم پیشنهاد داده میشود که نیاز به دانلود بخش کوچکی از بازی را دارید.

2-دانلود مجدد(دانلود مقدار کمی از بازی و برگشت تمام بازی)

در این روش شما دوباره به صفحه بازی در استیم مراجعه میکنید و بروی دانلود کلیک میکنید پنجره ای برای شما باز میشود که با استفاده از ان پنجره میتوانید محل قرارگیری فایل دانلود شده بازی را انتخاب کنید در این موقعیت محل قبلی را انتخاب کنید و بروی پوشه قبلی بازی کلیک کنید و بروی NEXT کلیک کنید بازی شروع به دانلود میشود و بیشتر بازی را شناسایی منیکند و شما فقط مقدار کمی از بازی را دانلود میکنید

امکان دارد بخاطر ابدیت نکردن بازی این اتفاق بیفتد

بله در صورت ابدیت نکردن بازی این اتفاق برای شما نیز رخ میدهد و شما بعد از برگرداندن بازی به روش 2 نیاز به دانلود ابدیت دارید

خیلی ممنونم از اینکه این مطلب را مطالعه کردید.

MAtin SALEHI

KODOM.BLOG.IR