چه جوری سایت بسازیم ؟؟

خوب اگه از فضای وبلاگ خسته شدید و می خواهید یه وبسایت بزنید این مطلب رو بخوانید

1-برای درست کردن وبسایت شما نیاز  به هاست و دامین دارید

1-هاست:

هاست همان حافظه وبسایت شما است. هاست 90% سایت شما را درست میکنه اما مهم ترین چیز اینکه هاست را از کجا تهیه کنید

خوب من به شما هاست های رایگان را معرفی نمی کنم اگه در جستوجو گر شما هم سایت یا وبلاگی است که به شما هاست رایگان می دهد توجه نکنید چون این سایت ها هاست های خیلی کم حجم و محدود می دهد که پشیمان شوید و فقط برای توجه شما است که این هاست ها را می دهد 

شما حتما باید هاست خودتون را از سایت معتبر و ارزان تهیه کنید من به شما یک سایت پیشنهاد می کنم که هم هاست ارزان می دهد و هم مشاوره قبل خرید داره من به شما سایت میزبان فا را پیشنهاد می کنم

2-دامین

دامین 5% سایت شما را کامل میکند ولی 5% مهم را . همان طور که در باره هاست گفتم دامین هم باید از یک سایت معتبر خریداری کنید و اصلا دامین های رایگان را پیشنهاد نمی کنم حالا شاید بگید که دامین خودمون را از کجا تهیه کنیم ؟؟؟؟ خوب شما دامین خودتون را از همون سایت میزبان فا می توانید تهیه کنید و یا اگه دنبال دامین ir. هستید باید به سایت ایرینیک سر بزنید 

3-طراحی

طراحی سایت شما یا همون قالب مهم ترین وسیله برای جذب خواننده است شما برای ایجاد طراحی سایت خودتون می تونید در سایت میزبان فا گزینه هایی را انتخواب کنید و یا خودتون قالب شخصی خودتون را طراحی کنید

4-موضوع سایت شما

هر سایت یک موضوع دارد ممکن است سایت شما شخصی باشد و یا برای دانلود و فروش باشد و یا مطالب کمکی این بستگی به شما دارد و فضای هاست شما

5-برروی هاست چه مواردی را نصب کنیم

شما حتما بروی هاست خودتون بایدنرم افزار وردپرس را نصب کنید و من به شما نرم افزار وردپرس فارسی را پیشنهاد میکنم

دوستان عزیز امید وارم از این آموزش راضی باشید و باید بگم که من مطالب کوتاه و مفید رو می نویسم   MATIN SALEHI